justshutup

Alla inlägg under februari 2011

.

Av Elin Eriksson - 27 februari 2011 23:09

när någonting händer och det känns så kallt

det enda man ser är mörkrets fall.

jag försöker se upp till himmelen nu

men jag kan inte se dig något mer.

och ingen kan någonsin ta din plats i mitt liv

vad ska jag göra utan dig?

jag gråter oftaaa

vad ska jag göra utan dig.

alla minnen när du såg i mina ögon,

och ingenting får dig tillbaka nu!

när allting var som svårast för dig, 

sa du adjö och lämna oss kvar.

mina tårar faller för min saknad är så star,

du hade så mycket tid men nu är det över!

ännu ser jag dina tårar, ännu hör jag din röst.

jag kommer ihåg ditt leende, jag kommer aldrig glömma dig.

Av Elin Eriksson - 27 februari 2011 22:26

Ni som kallar mig värdelös och att de skulle kännas bättre om jag försvann..
Ni är inte värd så mycket då ni heller.

Vad fan har jag gjort er igentligen ?

Jag skoja med en kompis, och den personen vet de..

Så ska ni lägga er i..

Till en som va min bästavän, du är ute ur mitt liv.
Till en som va en bra  vän, du är ute ur mitt liv.

Till en jag inte gilla, du har aldrig varit i mitt liv.

Vad ska man säga ?

Jag kanske inte är den sorts människa ni tror,

Lär känna mig innan ni säger nåt.

Jag är den jag är. Jag är ingen annan,

även om jag skulle vilja va en annan

så går de inte att ändra.

Thats Life.

Ledsen om jag är som jag är..

Hur ska jag kunna förklara mina känslor ?

Jag kan inte ens prata om dom.

Jag är orolig för min syster.

Jag älskar henne så otroligt mycket !
Lina Eriksson!
Glöm inte det. kommer alltid finnas och ställer upp

för dig vad som än händer!

Tills dagen jag hissas ner i min grav.
 

...

Av Elin Eriksson - 27 februari 2011 22:25

Tårar Bakom Falska Leenden,



-.-

Av Elin Eriksson - 26 februari 2011 00:29

Åhh!! Vilken dag.. knaz.
Hatar dig.. Nu och föralltid.

Hatar är ett starkt ord.

Men jag HATAR verkligen dig...

Usch!!! :s

HAHA!

Hatar paketiska människor..

Iaf DIG...

haaatar dig.


_______________________________________


Är kär!!
Du är helt underbar!!
Du är mitt allt!
Utan dig,inget mig.<3<3<3

 Stanna kvar hos mig babe!

Lova att aldrig lämna mig..! 

*.*

Av Elin Eriksson - 23 februari 2011 20:15

Remember all those times I swore I needed you?
Well consider them lies because baby
here I am without you and I survived.
_______________________________________________
Nu har man inte skrivit på länge:p
Menmen..
Har väl haft en sådär vecka...
Längtar tills på fredag! 
Bara för att de är helg ^^
Hehe :D
Men vem vill inte ha helg? ;)
Fredag är nog min dag!!
 Det är bara den dagen jag kan ta de lugnt,
eller hitta på nåt..
Skitdag skitdag skitdag skitdag fredag lördag söndag skitdag...
Så är de! :D
Ha det bäst alla läsare! :*
 








Av Elin Eriksson - 23 februari 2011 20:14

Take my hand and follow me
to that place I long to be.
Take my hand and trust my way,
in that place forever stay.
Follow me toward the sand;
we'll run and play, hand in hand.
Take my heart and hold it true;
forever I'll stay close to you.
Seize my words and listen well,
then forever I will tell.
Release your heart and feelings too,
just as I will do for you.
Trust your heart and follow me,
to that place we long to be.

Av Elin Eriksson - 17 februari 2011 10:49

Igår hände de en sak iskolan...

Har vittne på de och allt,

klockan är 10:50..

Vi har möte på skolan om det här 

klockan 14:00 17/2..

Kan knappt röra mig,

ont i hela kroppen och en massa

blå märken och allt.

MenMen...

Hade inte gjort ett skit ju...

Men skit samma.

__________________________________________


Hur kan du ljuga om det ?

Det är lågt..Riktigt dåligt gjort av dig.

Vem ska jag tro på ?

Min bästa vän..
Eller en som va min syster för mig..?

Men jag sabba det,skulle nog lyssnat på dig,

Jag Älskar Dig Iaf...<3<3


Faaaan vad jag har blivit kär!

Men i fel person ?
Jag tycker inte att han är fel, han är underbar och allt... 

Av Elin Eriksson - 17 februari 2011 10:49

Igår hände de en sak iskolan...

Har vittne på de och allt,

klockan är 10:50..

Vi har möte på skolan om det här 

klockan 14:00 17/2..

Kan knappt röra mig,

ont i hela kroppen och en massa

blå märken och allt.

MenMen...

Hade inte gjort ett skit ju...

Men skit samma.

__________________________________________


Hur kan du ljuga om det ?

Det är lågt..Riktigt dåligt gjort av dig.

Vem ska jag tro på ?

Min bästa vän..
Eller en som va min syster för mig..?

Men jag sabba det,skulle nog lyssnat på dig,

Jag Älskar Dig Iaf...<3<3


Faaaan vad jag har blivit kär!

Men i fel person ?
Jag tycker inte att han är fel, han är underbar och allt... 

Presentation


Jag heter Elin Eriksson! :)
Jag gillar att vara med mina underbara polare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards