justshutup

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin Eriksson - 29 juni 2011 12:55


 Skönt att solen lyser!
Dags att sola snart då ;)?


Får fan damp när folk blir sura för ingenting ?
Asså det är helt sjukt.
Menmen, Skiter it just nu ;)
För de är soooommmmaaaarrr oo ssssoooolll ;D! 

Av Elin Eriksson - 28 juni 2011 13:12

 


 De bort dom gamla leksakerna till nån som behöver dom.. ;)
(Alltså killar)

Bara att gå vidare för faan :D
Idag blire möte med soc kl 14,
så dom kommer hit, har fixat mitt rum.
Eller ja, bäddat -.-'
Haha ;D (a)
GÖTEBORG om några dagar!! :D 

Av Elin Eriksson - 28 juni 2011 10:07


SINGEL..

Jag fattar inte,
jag ska alltid få skit,
må skit o allt..
Jag behöver aldrig dig.
Är man sämre än dig borde man skämas.
Jag vill aldrig se dig glad, jag vill aldrig se dig le.
Om du bara fatta hur mkt du egentligen betydde för mig.
Orkar inge mer nu..
Jag fattar inte hur jag ska göra.
Allt vart  så fel. 
Om jag fick välja mellan Himlen eller Jord.
Då tar jag det blå. 

Av Elin Eriksson - 28 juni 2011 02:47

DU ÄR MIN ANDRA HALVA SYSTER!! Jag älskar dig!(L)(L)(L)
       

  Allt är fuckat.


 http://www.youtube.com/watch?v=PAbfsKg_0f4&feature=related

Dagens låt!! :'( 

Av Elin Eriksson - 28 juni 2011 01:55


Jag hatar mitt liv nu..
Flera dagar har man mått skit,
ingen har riktigt funnits för mig...
Och nu kommer det hära ?
Ett sms från fredrik: Har du ett annat förhållande??? Isf är det slut mellan oss!!!!!

Jag vet inte vad du fick det ifrån,
för jag inte hade varit så glad som i början.
Bara för jag hade mått skit,
allt gick åt helvete...
Nu har det hans val,
lämnar han mig,
då vet jag inte vad jag gör..
Blir som att leva utan luft,
och det går inte..
Allt har blivit fuckat!!!
:'(
Vet inte hur jag ska ta mig till !!

Jag fattar inte, varför ska det vara fel på mig ?
Kommer jag orka mkt mer ?
De kan man undra!! :'(
 

Av Elin Eriksson - 26 juni 2011 17:50


Jag kollar ner i golvet och känner hur alla tittar på mig..
Jag fortsätter gå, till slut känner jag hur min kropp börjar
skaka.. Jag faller ihop på golvet.
Jag ligger på golvet och skakar.
Ingen ser mig, jag är osynlig.
Jag känner mer och mer hur jag åker upp,
upp mot det blå..
Jag får en snabb blick genom de som hänt,
allt dåligt i alla dessa 10 åren.
Jag flyger upp, och ser hur alla kollar på mig.
Jag faller i gråt, ställer mig upp och
springer in på rummet..
Jag är nu ensam, ensam och vilsen..
Jag lägger huvudet på kudden och tårarna blir fler och fler.
Jag ser nåt blänka till,
jag tar upp den, de är en kniv.
Jag kollar på den, jag börjar tänka..
Jag går till toan och tar med papper till rummet.
Jag skär ett djupt sår, jag börjar blöda..
Jag gör om det några gånger,
sista gången tar jag i hårdare,
och fäller tårar av blod.
Jag torkar armen och fäller tårar av blod..
Jag tar på mig en lång ärmad tröja,
ingen ser. Det kan va början på att komma till
ett nytt liv.
Ett nytt liv,där uppe..
Uppe i det blå.
 

Av Elin Eriksson - 26 juni 2011 14:30

 

Men jag förstår dem, det måste vara mitt fel
det måste va' mitt äckliga jag som sätter mig i spel
det finns ingenting som går upp, allting går ner
bäst jag smyger in på rummet och skriver mitt brev.

Jag vill inte leva det hära livet mer...
När man engång har legat på psyk,
så tvekar man inte att försöka ta självmord igen.
De är så jävla jobbigt allt skit..
Jag vet inte hur man ska beskriva.
Jag spyr för jag mår så dåligt,
jag kan inte bearbeta de som hänt 10 år tbx..
De är en sjukdom jag har.
Då tycker jag, är de värt att leva när man kommer
må dåligt hela livet ?

Alla i min familj mår dåligt.
Jag får en klump i halsen.
Och klumpen vill inte gå bort.
Den sitter kvar..
Jag tänker tillbaks,
kan knappt andas.
Försöker, men kan inte.
Jag fäller tårar,
efter tårar fäller jag blod.
Blodet som rinner ner från min arm,
är det kärlekens färg som färgar mig röd,
eller är det blod ?
Jag kan inte tänka längre...
Jag kan inte tänka klart längre,
hur ska jag ta mig till ?
Leva eller dö ?
Skulle nån enns märka ?
Ingen skulle de.
Vad är det för menning att leva ?

Nej. Det tycker jag inte..
Men det kommer bli som det blir,
och ingen kan stoppa mig.



LsSingIt - Your favorite Music Community
Av Elin Eriksson - 25 juni 2011 20:29

 
 Sure.. '' Du kommer bli farlig när du blir äldre ''
 haha, tror att jag inte kommer vara så snygg ;)
 haha, schysst att random folk säger så ? :p
 Ah, gulligt x)
 Dom har träffat mig 1 gång, sen säger dom de..
Hmm.. xD
 
Jag vet inte vad jag ska göra eller säga.. ;/
Hur ska de liksom gå till ?
Jag älskar en person,
jag har gett ut mitt hjärta till en,
och då kan jag inte va tsm med en annan,
då blir de bara en stor lögn som sviker...
Berätta hellre sanningen än att leva med en lögn.
Det är ju så, och de får man ta och leva med..
Ingenting man kan göra åt.
Folk som gör så, dom borde få veta hur det känns,
känns att leva med en lögn..
Det gör ont, det går rakt in i hjärtat på en..
Och då blir man deppig och mår piss...
Om man bara hade berättat sanningen skulle de inte bli
så illa som de blev när man får leva med en lögn.
En lögn som skaver in i hjärtat, känns som att nån sticker
in en kniv i hjärtat på en.
De är inte så skönt.
Tänk på vad ni gör,
kom ihåg, berätta hellre sanningen.
För ingen vill leva med en lögn.

Presentation


Jag heter Elin Eriksson! :)
Jag gillar att vara med mina underbara polare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards