justshutup

Alla inlägg under april 2011

Av Elin Eriksson - 29 april 2011 15:50

Inatt ska man sova i spöklägenhet då :D
ska bli fett najjzzz;)
Va händer för folket imorn då ?:D
Själv ska man...
Ah ni fattar nog ;)


 

Av Elin Eriksson - 24 april 2011 19:23

 

Fett rolig dag idag då ;D
Varit i Gävle med Martin,felix och Pontuz ;p
Så blire att man ska slagga hemma hos Martin ikväll då:)
Imorn blire tierp och hämta min fitt väska :pp
Men aja,kommer träffa polare,så de blir roligt ;)

Tjaaarå ;D

Av Elin Eriksson - 23 april 2011 20:56

 

Haft de rätt nice,men ändå inte ;p
Men aja, tack Pontus S bror att du finns!<3
Jag ställer upp för dig med.:)

Av Elin Eriksson - 22 april 2011 08:49

 

Idag är det en dag som är fett bra!
Ingen kan sabba de ;)
hehe (y) ;ppp
Men idag blire typ som..
Hejdå JÄRVSÖ!
Tjena TIERP!
Yeeah ;D
Kommer blir fett roligt asså!
Så får jag träffa min underbara bästavän Martin.
Tjaaarå ;))

Av Elin Eriksson - 21 april 2011 17:46

 
Bror & syster till döden.
Visst vi kanske bråkar ibland,
Men de ska vi ändra på bror!<3

Snart blire tierp..
Då får jag träffa alla bröder oh systrar!!<3

Av Elin Eriksson - 21 april 2011 17:41

 
Ibland kan livet vara fuckat..
Men oftast så är livet soft!

Jag vill, jag kan, jag ska..
Vill jag nåt, så gör jag de.

Men liksom, vem fan vill
sitta på ett behandlingshem liksom ?
De kan inte vara så jävla roligt asså.
Räcker fan med fosterfamilj åt mig xd
Jag vettefan va ni tycker, men jag säger bara
som de är ;)

Av Elin Eriksson - 21 april 2011 15:42

 

FRÅGE STUND!
Fråga exakt vad du vill!
Jag lovar att svara ärligt :)

Av Elin Eriksson - 21 april 2011 13:48

  

 

Jag är den jag är och ingen annan ;)
Fett varmt ute! :D
Nyss tagit en koppkaffe i solen och smakat på mitt påskägg (a)
Hoppat studsmatta har jag också gjort ;p hehe :D(y)
Gått ner 4 kilo:)
Min magsäk har krymt, kan typ inte äta så mkt:p
Aja, men snart ska man ut i solen igen då! :D
Sen kommer Madde och Rasmus hit ;D
Fett nice :))
Tjaaarå alla!
Kramar till er från mig då ;p

Idag äre en dag som är fett bra!
det är sommar och grabbarna glider
hänger runt i parken och smuttar på en cider
solbrännan svider, men ingen lider
allt är lika skönt och vi njuter av livet

Presentation


Jag heter Elin Eriksson! :)
Jag gillar att vara med mina underbara polare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards