justshutup

Alla inlägg under mars 2011

:pp

Av Elin Eriksson - 22 mars 2011 08:54

Snart ska man till vårdcentralen i tierp med pappa :pp

Sen blire väl att åka till skärplinge..(?) 

Sen ska man till tierp igen och träffa min bruri KimHL :D

Imorn blire utgång..
Drar man till järvsö ;/ 

Av Elin Eriksson - 21 mars 2011 13:50

Nu har man hämtat alla saker ifrån skolan ;pp

Sen ska man till tierp o va med min bror marcus,

sen kommer HL bror ut.. Så de ska bli fett kul asså:D
haha :) Och imorn ska man till Tierp igen då ;p

Sen på onsdag blire utgång, då drar man till

Järvsö ;)


Kommer sakna er alla!
 
Kommentera o fråga hjärna saker om de är nått ;p 

Av Elin Eriksson - 20 mars 2011 22:56

HAHA!! Två av dom knazigaste men ändå roligaste dagarna i mitt liv!! xD :D

Vart jagad på stan och vart stoppad av aina xD 
HAHAHAHAHA!!! Klockrent asså jag svär! :D
Nu är de inte länge kvar innan man drar till järvsö..

Kommer sakna er mina vänner, mina syster o bröder!!
Ni betyder fett mkt asså jag svär!!

Tack för allt!! <3 


_______________________________


HATAR DIG.

Fyfan va du ljuger asså! :s

Har inte snackat skit om henne...

Jävla ** **** !! 
När jag ser dig.. Då pucklar jag på dig igen duvet!!

Och du.. Hur fan kan du ? :S

Lågt asså!!
Ska fan ta ett snack med dig!
Jag svär !!! -.- 

Av Elin Eriksson - 18 mars 2011 13:27

På onsdag åker man till fosterfamiljen i järvsö kl 8 ^^

Eget rum.. 20 HÄSTAR! :O o.o''

Haha xD Kommer väl bli helt okej :ppp<3


___________


Kommer sakna er alla !
Min polare! (L)
Jag älskar er! <3<3<3 

Av Elin Eriksson - 18 mars 2011 13:26

Take my hand and follow me
to that place I long to be.
Take my hand and trust my way,
in that place forever stay.
Follow me toward the sand;
we'll run and play, hand in hand.
Take my heart and hold it true;
forever I'll stay close to you.
Seize my words and listen well,
then forever I will tell.
Release your heart and feelings too,
just as I will do for you.
Trust your heart and follow me,
to that place we long to be.


_______________________________


På måndag gäller de!! ;o<3

hehe... :D

...

Av Elin Eriksson - 13 mars 2011 13:36

You is my drug..

I Can't live whitout you,

I love you more and more,

_____________________________


Imorn åker jag t järvsö..

FUCK IT!!!

MenMen.. 

Måste sköta mig,

justu mer jag sköter mig,

justu fortare kommer jag hem,

kommer saknar mina polare..

Asså shiit,

Hur ska jag kunna överleva mina dagar utan er?!

Och min bebiis Felicia!!! :'(<3<3<3<3

Av Elin Eriksson - 12 mars 2011 12:03

Flyttar i veckan t familjen då, kommer sakna alla här ! 
Men aja...


Haha, snacka med älsk i telen igår vid 02.00

Så somna han efter nån timme, naw!!!

han snarka skit gulligt (a) :D

BEBO! :D


Vad ska alla göra för skojj idag då? ;D


Själv ska man väl snacka med bebo, och

dunka musik :D

See yah! ;D 

Presentation


Jag heter Elin Eriksson! :)
Jag gillar att vara med mina underbara polare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards