justshutup

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Eriksson - 10 mars 2012 14:43

 

Du gav mig styrka att leva en dag till..
Till och med en vecka gav du mig.
En helt underbar vecka..
Vi gav varandra löften,
Jag va så dum i huvudet.
Du bara försvann och lämnade mig
själv här.
Blodet i mina ådror kändes som eld när
du gav mig beskedet att ingenting va som förut.
Du vet vem du är.
Och jag älskar dig.
Du är underbar, men det
va andra gången du såra mig.
Du ringde 00:00 och bad om förlåtelse
och berätta att du älskade mig.
Jag lita på dig,
sen gör du det,
det som du sa att du inte skulle kunna göra.

Av Elin Eriksson - 5 mars 2012 10:07

  

Svar på tal...
Inatt har jag knappt sovit,
har gråtit hela natten.. Vid 5-6 tiden i morse somnade jag.
Mamma är på soc just nu :/
Mina  läppar ler men min själ gråter blod.
Min bruhr är gullig...
Hon sa att hon o mårten (Martin)

skulle rädda mig.
Dom är underbara..
Emil min älskling, jag älskar dig.
Och det vet du..
Alex.. Förlåt för alla saker,
Ni vet vilka ni är..
Och jag hoppas en dag att ni ser det jag skriver.
Jag älskar er, är inget utan er !
Tänk om du skulle ha en klump i din mage o hals
dag ut o dag in.
Känna av saker som inte andra gör..
Klumpen går inte att spotta ut.
Den är för stor.
Ångesten som kommer sakta men säkert
har börjat sprida sig i hela kroppen..
Du börjar få problem att andas,
det går bara inte.
Hur skulle världen vara då ?
Det är som ett helvete..

Av Elin Eriksson - 5 mars 2012 02:11

  


Sagor slutar alltid vacker,
dom är skrivna med ord.
Och jag skrev våran saga
tusen gånger med blod.



Om jag dör nu vill jag se någonting vanligt,
vem hade lagt en ros på min begravning.
Vilka som fäller tårar för sin syster,
och vem hade tröstat min gråtande moder,
och vem hade hjälpt min familj att  leva vidare,
o hjälpt min syster och inte vatt en svikare.
Titta upp,
föreställ dig mig av sidan av gud,
finns det nån chans att mina synder kan förlåtas ?
o mamma förlåt om jag fått dig att gråta.

Av Elin Eriksson - 5 mars 2012 01:51

  

Varför blir allting så fel,
varför blir jag aldrig hel,
varför blir du och jag aldrig två,
varför blir tiden aldrig som då.


Du finns i mitt inre, å
jag saknar dig.
Mitt hjärta begravs
nästan varje dag..
Om du inte kan förstå
så vill jag ha dig kvar.
Jag saknar dig nu,
å jag saknar dig sen,
jag lever på hoppet å jag saknar igen.
Jag skulle segla över jordens
alla hav.

Bränna mina fingrar på glöd
om det vart bra.
Jag skulle fånga dig en stjärna
från himlen, plocka ner månen å
göra det om igen.
Jag står så ensam utan svar för
första gången,
känner dessa känslor som blandas
med ånger.
Det är inte slut, det kommer aldrig vara över.
Du stannar i mitt hjärta tills det stannar o blöder.
Du har ett val, jag sitter ensam å gråter varje natt.
Det känns som helvetet och det är hårt där.

Presentation


Jag heter Elin Eriksson! :)
Jag gillar att vara med mina underbara polare.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards